FAQ / Vanliga frågor

Om du önskar att nå vårt kundtjänst-team via e-post kan du scrolla längst ner.

Hur kan vi hjälpa till?

FAQ / Vanliga frågor

Vanliga frågor

Hur lång är leveranstiden?

Leverans inom 1-3 arbetsdagar. Generellt får kunder sina paket inom 2 arbetsdagar. Det gäller samma frakt till ombud.

Vad kostar frakten?

Fri frakt inom Sverige. Inom EU 69 SEK.

Vilka betalsätt accepterar ni?

Betala tryggt och säkert hos oss.
Vi accepterar betalning från:
Klarna, Swish, Visa, MasterCard, PayPal, Apple Pay, Google Pay, Shop Pay, Maestro och American express.

Hur spårar jag min beställning?

När ditt köp har skickats från vårt lager i Helsingborg, kommer du att motta ett e-postmeddelande med information om spårningsnummer och spårningsstatus.

Retur

Kan jag returnera?

Du kan göra en retur inom 14 dagar från dagen du tagit emot produkten. För att vara berättigad till retur måste din produkt vara i samma skick som du fick den. Den måste också finnas i originalförpackningen. För att slutföra din retur krävs ett kvitto (orderbekräftelse) eller ett köpbevis.

Artiklar som inte kan returneras:
- Presentkort

Läs mer på återbetalningspolicy

Hur gör jag retur?

Besök följande sida om du vill göra retur. Gör en retur.

kundsupport

Har du frågor om din beställning eller en generell förfrågan?

live chat

Du kan prata med oss live genom en chatt längst ner till höger på vår hemsida.

Ibland kan det ta lite tid att få svar, men om det tar för lång tid kommer vi att skicka ett e-postmeddelande till dig med svaret istället.

Vi vill alltid ge dig bästa möjliga service och jobbar hårt för att svara på dina frågor så snabbt som möjligt.